PPIK SEBERANG PERAK [changkat lada]

"Merapatkan jurang Digital komuniti Desa" ....infomasi terkini kampung kita!!! PERAK DARUL RIDZUAN

;

adakah blog ini menyediakan infomasi menarik??

Followers PPIK

8:30 PM

Futsal berkain pelekat

Posted by naruto

Futsal berkain pelekat disini penulis nak highlight lebih sikit la. sebab team penulis iaitu fasa 2 atau pun taman desa mawar ada menyertainya. heheheh..dan secara tak diduga team penulis telah menjadi johan bagi Futsal berkain pelekat ini. dibawah ini adalah gambar-gambar perlawanan akhir futsal berkain pelekat diatara FASA 2 VS PUSAT BENIH FELCRA SEBERANG PERAK.

bergambar kenangan bersama pasukan lawan. yang pakai bip warna biru adalah team penulis manakala jersi kuning adalah team dari PUSAT BENIH FELCRA SEBERANG PERAK.


Gambar yang ini pula adalah aksi-aksi menarik semasa perlawanan akhir. ibarat final antara M.U dan Barca pule. tapi lagi daysat sebab berkain pelekat.
antara penonton-penonton yang hadir menyaksikan perlawanan akhir tersebut. kelihatan begitu terhibur dan asyik mereka menonton.akhirnya pasukan Pusat Benih Felcra seberang Perak tewas kepada pasukan Fasa 2 iaitu Team penulis dgn jaringan gol 3-1. rata-ratanya para peserta dan penonton begitu terhibur dengan Futsal berkain pelekat yang julung kalinya diadakan. diharap pihak pengajur dapat mengadakan pertandingan ini dimasa hadapan. syabas dan taniah kepada semua peserta dan ajk yang terbabit.

4 comments:

e k i n said...

hahaha , memang klaka ! Mesti susah nk kejar bola , keh3 ;p

DANNEY aka NEO said...

lain kali buat peraturan mandatori beb dilarang memakai seluar, hanya kain sahaja dibenarkan wakakakaka..

naruto said...

mau tak susa..selamat ade pakai suar kat dalam..
kalu tidak...owhhh GOD...tak dapat ku bygkan :)

naruto said...

naye tu broo peraturan cam gitu..
mau histeria penonton2 tu...wahahahaha....